ایده جالب مادر برای خوشحال کردن دختر بیمارش + عکس

به گزارش رکنا، «هلن» مادر انگلیسی برای دختر بیمار خود که در تعطیلات قادر به بازدید از جاذبه‌های زمستانی نبود بخشی از خانه خود را به یک صحنه جادویی از کریسمس تبدیل کرد. برای چهارمین سال متوالی این مادر با ساخت یک قلعه و ملکه برفی بر روی پایه متحرک، یک سرزمین عجایب زمستانی را در باغ خود ایجاد کرد.

او از پشم و پنبه گرفته تا جعبه‌های خالی دارو را مورد استفاده قرار می‌دهد و همه این‌ها به خاطر دختر هفت ساله اوست که در شرایط جسمی استثنائی زندگی می‌کند.

ایده دیدنی یک مادر برای خوشحال کردن دخترش

دختربچه این زن به شدت بیمار است و در بیمارستان بستری شده و همین امر مادرش را وادار به ساخت یک سرزمین عجایب زمستانی در باغ خود کرد تا دخترش بتواند این فصل تعطیلات را جشن بگیرد. به لطف سرزمین عجایب زمستانی، مادر توانست مقداری پول برای یک موسسه خیریه ویژه کودکان معلول و بیماری‌های مزمن جمع کند.

هلن درباره وضع جسمی دخترش می‌گوید که او از بیماری‌های کبد، کلیه، قلب، طحال و گرفتگی عروق رنج می‌برد. او یک سال پیش دچار حمله قلبی شد و تاکنون به ۱۱۲ مورد انتقال خون نیاز داشته است و اخیرا دچار عفونت ریه شده و در بیمارستان بستری است.

اقدام جالب مادر مهربان برای دختر بیمارش

هلن از تمام مواد و ابزار لازم برای ساخت یک سرزمین عجایب زمستانی استفاده می‌کند و عکس‌ها و کلیپ‌های موفقیت خود را در صفحه فیس بوک خود ارسال می‌کند تا مردم دخترش را ببینند و به او کمک کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟