کار غیر بهداشتی پیک موتوری با غذای مشتری در روز های کرونایی + فیلم
حجم ویدیو: 10.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

به گزارش رکنا، در میان مشاغل شغل پیک غذارسان یک شغل مهم محسوب می‌شوند. افراد پیک واسطه‌هایی امین هستند که توسط شرکت یا رستوران استخدام شده اند تا سفارشات مشتریان را به دست آن‌ها برسانند. به عبارت دیگر افراد پیک، واسطه‌هایی امین هم برای شرکت و هم برای مشتریان به شمار می‌روند.

اما در کنار افراد بیشمار امین و باوجدان اندک افرادی نیز هستند که با وجود پذیرش برای داشتن تعهد کاری، اما متاسفانه خلاف آن عمل می‌کنند. مانند یک راننده پیک رستوران که بی اخلاقی او به سوژه رسانه‌های چینی تبدیل شده است.

اقدام زشت پیک موتوری با غذای مشتری

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است اقدام غیراخلاقی این پیک غذارسان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود او در حالی که منتظر رسیدن آسانسور است کیسه پلاستیک حاوی غذا را در مقابل خود گرفته و روی آن آب دهان پرتاب می‌کند. این اتفاق روز سه شنبه و در یکی از مناطق استان «گوانگ دونگ» واقع در جنوب چین رخ داد.

بنا به ادعای مشتری‌ای که این غذا سفارش داده بود این مرد برای انتقام از او دست به این اقدام زد. این مشتری که نامش «لو» اعلام شده گفت پس از آنکه او از این راننده پیک خواست تا به جای رهاکردن غذا در پایین آپارتمان آن را در جلوی درب خانه به او تحویل دهد وی دست به این اقدام زد.

انتقام کثیف یک مرد با مشتری رستوران

گفتنی است؛ پس از انتشار گسترده این ویدئو، صاحب رستوران محلی از مجازات شدید این پیک غذارسان خبر داد. صاحب رستوران همچنین مبلغ ۲۰ یوان (۲ یورو) بابت غرامت به این مشتری پیشنهاد داد که وی آن را رد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟