نجات جان دختربچه توسط برادر قهرمان+ فیلم
حجم ویدیو: 2.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا، یکی از مکان‌هایی که والدین باید بیشتر حواسشان به فرزندان کم سن و سالشان باشد خیابان است. خیابان محل عبور و مرور وسایل نقلیه مختلف است و به همین دلیل یک لحظه غفلت از مراقبت از کودک می‌تواند تبدیل به حسرتی ابدی شود.
اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات کودک خردسال از یک تصادف شدید را به تصویر می‌کشد. این دختر ۳ ساله برزیلی که با دویدن به داخل خیابان، جانش در معرض خطر قرار گرفته بود با هوشیاری برادر بزرگش نجات یافت. این اتفاق در تاریخ۱۰ سپتامبر و در شهر «روندونوپلیس» رخ داد.

نجات جان دختربچه از مرگ حتمی

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این دختر از یک مغازه بیرون آمده و با خوش شانسی به سمت دیگر خیابان می‌رود. لحظاتی بعد برادر او به همراه یک دختر دیگر به دنبال او حرکت کرده و در سمت دیگر خیابان متوقف می‌شوند.
در این لحظه در حالی که برادر این دختر با هوشیاری تمام نظاره گر خواهرش است ناگهان او به داخل خیابان می‌دود. این در حالی بود که در این لحظه یک خودرو نیز با سرعت زیادی در حال عبور از خیابان بود. بلافاصله این پسر ۱۵ ساله به داخل خیابان دویده و قبل از برخورد خودرو با خواهرش او را در آغوش گرفته و جانش را نجات می‌دهد.

فداکاری برادر شجاع برای نجات جان خواهرش

بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل در این حادثه این پسر از ناحیه زانو دچار جراحت سطحی شد. با این حال او توانست با این اقدام شجاعانه زندگی خواهرش را نجات دهد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت. یکی از کاربران در واکنش به عکس العمل این پسر نوجوان در کامنتی نوشت: «واکنش این پسر فوق العاده بود. او زندگی‌ای دوباره به خواهرش هدیه داد.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟