به گزارش رکنا، چندی قبل مردی با مراجعه به کلانتری 141 شهرک گلستان از یک کلاهبرداری و جعل سند خبر داد و گفت: آگهی فروش یک خانه ویلایی به ارزش 60 میلیارد تومان را دیدم و با فروشنده تماس گرفتم. پس از بازدید خانه و توافق بر سر قیمت، 20 میلیارد تومان به‌عنوان پیش پرداخت به فروشنده که یک زن و مرد بودند دادم و قرار شد بقیه پول را نیز بپردازم. اما قبل از پرداخت قسط دوم متوجه جعلی بودن اسناد خانه شدم و بلافاصله برای شکایت به کلانتری آمدم.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با شروع تحقیقات مشخص شد متهمان دو زن و یک مرد هستند که با سندسازی برای خانه ویلایی آن را فروخته‌اند.
بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه متهمان در غرب تهران با هماهنگی‌های قضایی، در یک عملیات پلیسی دو نفر از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند. هر دو متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کردند و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دستگیری متهم سوم پرونده و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست هنگام معامله خانه و زمین تا از اصالت مدارک هویتی و مالکیت فروشنده مطمئن نشده اید، از تنظیم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه خودداری کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟