فیلم شلیک راننده پژو 206 به دزد مسلح / هردو کلت داشتند + توضیحات ناجا
حجم ویدیو: 7.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، صبح امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک مرد مسلح با تهدید کلت کمری راننده خودروی پژو 206 را از خودروی پارک شده اش بیرون می کشد و قصد داشت پس از سرقت گوشی موبایل مرد جوان پشت فرمان خودروی پژو 206 بنشیند و خودرو را سرقت کند که در این صحنه راننده پژو که مسلح بود اسلحه کلت کمری اش را از زیر لباسش بیرون می کشد و به سمت سارق مسلح تیراندازی می کند.

سارق مسلح در صحنه فرار اقدام به تیراندازی به سمت راننده پژو می کند که مرد جوان از ناحیه دست چپ هدف گلوله قرار می گیرد و دزد مسلح خودش را به خودروی همدستانش رسانده و پا به فرار می گذارد.

با انتشار این فیلم در فضای مجازی با تیترهایی مبنی بر گانگستر در ایران و عنوان شده بود که این تیراندازی ها در ایران بوده است.

تیراندازی در اسپانیا بود

خبرنگار رکنا پیگیری این صحنه تیراندازی شد که مرکز اطلاع رسانی ناجا پس از بررسی این فیلم به رکنا گفت: این فیلم متعلق به کشور اسپانیا است و در کشور اسپانیا نیز از خودروی پژو 206 استفاده می کنند .

مرکز اطلاع رسانی ناجا اعلام کردند: در بررسی ها مشخص شده پلیس اسپانیا در تعقیب این سارقان مسلح بودند و با انتشار این فیلم از دستگیری این سارقان مسلح که قصد سرقت خودروی پژو 206 را داشتند خبر داده اند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟