دستگیری جاعل سند نمره کار خودروهای سرقتی در قزوین

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل سند نمره کار 12 دستگاه خودروی خاور سرقتی و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
به گزارش رکنا، سردار " علی ابراهیمی "  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبر از منابع مبنی بر اوراق و سند نمره کار کردن خودروهای خاور سرقتی در یکی از گاراژهای " قزوین " پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی، اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های نامحسوس پلیسی و اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در بازرسی از محل تعداد 12 دستگاه خودروی خاور که از استان های همجوار به سرقت رفته بود شناسایی و کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

ابن مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجوئی های ماموران به جرم خود مبنی بر خرید خودروهای سرقتی و انجام سند نمره کار و فروش وسائط نقلیه اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ارزش خودروهای سرقتی 25میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد و هموطنانی که خودروی خاور آنان به سرقت رفته با حضور در پلیس آگاهی استان قزوین نسبت به شناسایی خودروی خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو به شهروندان توصیه کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی بر روی خودروها را در اولویت کاری خود قرار دهند و از پارک کردن وسائط نقلیه در محل های خلوت و نامطمئن خودداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟