حمله سگ به مامور دامپزشکی خوشاب + عکس

رئیس دامپزشکی خوشاب گفت: یکی از نیروهای دامپزشکی بخش خصوصی در این شهرستان به علت حمله یک سگ در حین انجام وظیفه روانه بیمارستان شد.
به گزارش رکنا، محمود ترخاصی  اظهار کرد: متأسفانه یکی از نیروهای فنی بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان خوشاب امروز حین عملیات فنی مورد حمله و گزش یک قلاده سگ قرار گرفت که از ناحیه دست دچار جراحت شد که برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم.
رئیس دامپزشکی خوشاب با اظهار اینکه نیروهای دامپزشکی همواره در معرض بیماری‌های مهلکی همچون تب مالت، هاری و یا آسیب‌های دیگری حین کار مانند آسیب به ستون فقرات و یا حمله سگ‌ها و لگد زدن دام‌های سنگین قرار دارند، گفت: واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در شهرستان خوشاب با استفاده از توان هفت نیروی فنی بخش دولتی و خصوصی در کل ایام سال مطابق پیش بینی خاصی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس نیروهای فنی دامپزشکی باید به دامداری‌ها جهت واکسیناسیون دام مراجعه کرده و از طرفی اکثر جمعیت دامی شهرستان به صورت سنتی نگهداری می‌شود، افزود: این دامداری‌ها اغلب فاقد تجهیزاتی مانند باکس مهار دام هستند که سختی مایه کوبی دام‌ها را دو چندان می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟