کشف 206 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

به گزارش رکنا، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد با استفاده از خودروی وانت مقادیری تریاک از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.
در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم قصد دارد قبل از انتقال محموله به تهران آن را در مخفیگاهش واقع در استان "کرمان" پنهان کرده تا در فرصت مناسب دیگری به شهر تهران انتقال دهد.
با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به "استان کرمان" اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان موفق شدند مخفیگاه متهم را در آن استان شناسایی و تردد متهم را تحت مراقبت های ویژه قرار دهند.
مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه روز گذشته در یک عملیات منسجم و مشترک وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از خودروی آن که در مخفیگاه مستقر بود 206 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در استان کرمان منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟