زورگیری وحشیانه از یک زن در وسط شهر + فیلم
حجم ویدیو: 3.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت یک زورگیر از یک زن سالخورده در مقابل دستگاه خودپرداز بانک در شمال لندن را به تصویر می‌کشد. این مرد زورگیر پس از نزدیک شدن به این دو زن و تهدید زنی که در حال برداشت پول از خودپرداز بود توانست مبلغ ۲۰ یورو را سرقت کند.ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که زن سالخورده روی ویلچر نشسته است زنی که همراه او است در حال برداشت پول از دستگاه خودپرداز دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک مرد که ماسک بر صورت دارد به آن‌ها نزدیک شده و در کنار زن سالخورده می‌ایستد. او پس از آنکه زن همراه پول‌ها را از دستگاه دریافت می‌کند با تهدید تمام آن را می‌گیرد. در این لحظه در حالی که زن سالخورده به این مرد زورگیر خیره شده است او با گرفتن پول‌ها متواری می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی انگلیس زنی که در حال برداشت پول بود دختر زن سالخورده بود. «مادلاین لازاگا» زنی که در نزدیک محل سرقت یک مغازه دارد و با این مادر و دختر لحظاتی پس از وقوع سرقت آشنا شد، ویدئوی حادثه را در فضای مجازی منتشر کرد. او در توضیح این ویدئو نوشت که پدر ۷۱ ساله‌اش حدود ۳۰ دقیقه پیش از وقوع این سرقت در همین خیابان دچار حادثه‌ای مشابه شده و ۲۵۰ یورو از پولش به سرقت رفته بود.

گفتنی است؛ پس از وقوع این حادثه پلیس لندن از تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 640616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟