دستگیری 29 سارق و مجرم سابقه دار در زاهدان

به گزارش رکنا، محمود سعادتی امروز  اظهار کرد: روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با مجرمان و سارقان سابقه با همکاری رده های عملیاتی و انتظامی شهرستان زاهدان با قاطعیت تمام به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با اقدامات ویژه پلیسی و ازمدت ها قبل باکاراطلاعاتی و شبانه روزی برنامه ریزی شده بود محل اختفای سارقان و مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب فراری با هماهنگی قضائی شناسایی و دریک عملیات ضربتی وغافلگیرانه 29 نفر از این افراد دستگیر شدند.

سعادتی بیان کرد: سرقت اموال مردم، خریداری اموال مسروقه(مالخر)، خریدوفروش و توزیع موادمخدر، قاچاق کالاو... از جمله اقدامات و سوابق مجرمانه افراد دستگیر شده بود که پس ازتشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و با هرگونه اقدام غیرقانونی مجرمانه که امنیت و آرامش شهروندان خدشه دارنماید قاطعانه برخورد کرده و به خلافکاران اجازه جولان نمی دهد، خاطر نشان کرد: امنیت توسعه یافته و پایدار بدون مشارکت همگانی به دست نمی آید از شهروندان ومردم شهر زاهدان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکزفوریت های پلیس 110در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟