شناسایی سارق خودرو در تهران / مرد جوان اعتراف کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" اظهار کرد: شانزدهم مهرماه پرونده ای با موضوع سرقت خودروی پژو 206 در کلانتری 130 نازی آباد تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه در گام اول پی جویی عازم محل سرقت شده و با بررسی صحنه وقوع جرم و پایش فیلم دوربین مدار بسته محدوده سرقت موفق می شوند رد پایی از سارق را بدست آورند .
سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی عنوان کرد: ردپای بدست آمده از صحنه جرم نشان می داد سرقت توسط یکی از مجرمان سابقه دار به نام سیروس انجام شده که با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی اولیه اظهار کرد، در سرقت خودرو شاکی نقشی نداشته و سارق یکی از دوستانش به نام مهیار می باشد .
وی در ادامه افزود : با توجه به اظهارات ضد و نقیض و سابقه دار بودن سیروس با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم محرز گردید سیروس با مهیار در ارتباط بوده و سرقت را با کمک یکدیگر انجام داده اند .
سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت : با بدست آمدن مستندات موجود، سیروس ناچاراً لب به اعتراف گشوده و اظهار کرد، به اتفاق مهیار خودروی شاکی را سرقت کرده است و خودرو در اختیار مهیار می باش.
وی در پایان افزود: متهم با دستور قضائی در اختیار این پایگاه قرار دارد و تلاس برای دستگیری متهم متواری و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟