انهدام باند سارقان خانه / مالخران در تهران به دام افتادند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه در تشریح این خبر اظهار کرد: پانزدهم اسفند سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع و تحت رسیدگی قرار گرفت.
وی بیان داشت: برای پی جویی جرم کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و در تحقیقات محلی، مشخص شد سارقان با استفاده از تخریب درب بوسیله دیلم وارد آپارتمان شده و پس از بازکردن گاوصندوق اموالی از قبیل طلاجات، لب تاپ و تبلت را به سرقت برده اند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از سارقان حرفه ای به نام شاهین در این سرقت حضور داشته و در مرحله بعدی مخفیگاه وی شناسایی شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی ضمن هماهنگی های قضائی موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند. شاهین در بازجویی های انجام شده بدواً منکر سرقت گردید که پس از مواجهه با ادله متقن لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل شاکی با همدستی شخصی به نام احمد معترف شد.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بیان اینکه دومین متهم پرونده نیز در مفیگاهش در حوالی خیابان جیحون دستگیر شد، افزود : متهمان در تحقیقات تکمیلی علاوه بر سرقت اموال شاکی به 4 فقره سرقت دیگر و فروش آنها به مالخری به نام سیروس معترف و اظهار داشتند از فروش اموال سرقتی حدود 5 میلیارد ریال بدست آورده اند.
سرهنگ دولتخواه در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه از قبیل طلاجات، لب تاب و تبلت کشف و تحویل مالباخته شد. که با اتمام تحقیقات و دستگیری تمامی اعضای باند پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟