سرنوشت تلخ دختر 21 ساله یزدی در خیابان + جزئیات

به گزارش رکنا، سعید ایران نژاد، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد گفت: دختر جوان با تلاش آتش‌نشانان از چاه خارج شد.

او افزود: ساعت ۱۱:۳۰ صبح دیروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان سلمان کوچه گازرگاه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام شد که به سرعت تیم ویژه امداد و نجات ایستگاه پنج به محل حادثه اعزام شدند.

نجات معجزه‌آسای دختر جوان در یزد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه یک ساختمان در بافت قدیم بود که در قسمت حیاط آن یک چاه به عمق تقریبا 20  متر حفر شده بوده است که یک خانم جوان حدود ۲۱ ساله که در محل حادثه فعالیت می‌کرد، حین عبور از حیاط به دلیل نامعلومی به عمق چاه سقوط کرده و در انتهای آن گرفتار شده بود.

ایران نژاد گفت: آتش‌نشانان به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و اقدام به ایمن سازی دهانه چاه کردند.

او افزود: آتش‌نشانان سپس با تجهیزات وارد چاه شده و این خانم جوان را در حالیکه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بود پس از تثبیت از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ایران نژاد با اشاره به اتمام این عملیات در ساعت ۱۳:۰۰دیروز، گفت: در طرح‌های ساختمانی باید در صورت وجود چاه دهانه آن پوشیده شده باشد و افرادی که در محل حادثه فعالیت دارند حتماً از وجود چاه باخبر باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟