لحظه وحشتناک پرواز کودک با بادبادک! + فیلم باورکردنی
حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا،ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک به هوابرخاستن یک کودک ۱۲ ساله اندونزیایی توسط بادبادک را به تصویر می‌کشد. این کودک که در حال بازی با بادبادک بود ناگهان به هوا بلند شد و در ارتفاع حدود ۳۰ فوتی (۹ متری) آویزان ماند.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که تعدادی از افراد محلی در حال بازی با بادبادک دیده می‌شوند ناگهان این کودک به هوا بلند می‌شود. در این ویدئو صدای شاهدان عینی که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده اند شنیده می‌شود.

حادثه وحشتناک هنگام پرواز کودک با بادبادک

این کودک لحظاتی بعد به زمین سقوط کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی اندونزی این کودک در حالی که دچار شکستگی استخوان شد با خوش شانسی از مرگ گریخت. بنا به این گزارش این کودک از شش نقطه بدن از جمله هر دوست دست دچار شکستگی استخوان شد. او بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت. گفته می‌شود تاکنون دو عمل جراحی روی این کودک انجام شده است.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و به هوا برخاستن این کودک ۱۲ ساله توسط بادبادک در حالی خبرساز می‌شود که حدود ۳ ماه پیش نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در تایوان خبرساز شده بود. در این حادثه یک کودک ۱۰ ساله به طرزی وحشتناک توسط بادبادک به هوا بلند شد و سپس به زمین سقوط کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟