کشف 2 و نیم تن انواع مواد مخدر در خاش

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۵۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.
سردار احمد طاهری روز چهارشنبه اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی، اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که از مرزهای شرقی، اقدام به قاچاق مواد مخدر به مناطق مرکزی این شهرستان کرده بودند را شناسایی کردند.

وی گفت: اعضای این باند با انتقال این محموله به یکی از روستاهای شهرستان خاش قصد داشتند آن را به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی، سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی محل دقیق این محموله سنگین مواد افیونی را در یکی از روستاهای منطقه "روتک" خاش شناسایی کردند.

وی بیان کرد: سرانجام روز گذشته تکاوران پلیس به منظور انهدام این باند قاچاق و کشف محموله مواد افیونی با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و در پاکسازی از محل ۲تن و ۵۶۴ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۲ تن و ۵۰۷ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک و۵۷ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش به همراه پنج قبضه سلاح کلاش و ۲۴ عدد فشنگ جنگی که به طرز ماهرانه‌ای در محل مذکور جاساز شده بودند، کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه اعضای این باند قاچاق قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد که با سرنخ‌های به دست آمده بزودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی بر عزم جدی نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟