دیگر از تصادف‌های عجیب و غریب جاده چالوس خبری نیست

به گزارش رکنا، گودرز محمودی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه تردد خودروها در جاده کرج – چالوس در طول سالیان گذشته باعث صیقلی شدن آسفالت این محور شده بود که همین امر وقوع حوادث رانندگی را در پی داشت.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص و ساختار پیچ در پیچ و قوس دار محور کرج چالوس افزود: با توجه به وقوع تصادفات رانندگی در این مسیر در طول سال‌های گذشته این نظریه مطرح شده بود که کیفیت آسفالت این محور نامناسب است ولی پس از بررسی کارشناسان و آزمایش‌هایی که بر روی آسفالت جاده چالوس انجام شد، این فرضیه رد شد و می‌توان با اطمینان گفت آسفالت این محور مشکلی و از کیفیت لازم و استاندارد برخوردار است.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل صیقلی بودن این مسیر ادامه داد: با ایجاد شیارهای لرزاننده در نقاط پرخطر این محور مشکل لغزندگی این مسیر تا حد زیادی حل شده است.

گودرزی در پاسخ به این که آیا این شیارها در زمان بارش برف و باران باعث لغزش خودروها نمی‌شود، گفت: این شیارها به حدی نیست که آب را در خود نگه دارد و به هیچ وجه این شیارها دلیل وقوع تصادف نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز توضیح داد: با ایجاد این شیارها تعداد تصادفات فوتی این محور تقریبا به صفر رسیده و تصادفات جرحی و خسارتی نیز به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟