تراکتور ماشین عروس شد! + فیلم
حجم ویدیو: 10.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

به گزارش رکنا، هفته پیش بود که هزاران نفر از کشاورزان هندوستانی در شهر دهلی در اعتراض به دولت مرکزی در وضع قوانین کشاورزی دست به اعتراض زدند.

یک داماد اهل «هاریانا» هند نیز در حمایت از کشاورزان به جای استفاده از ماشین با تراکتور به خانه عروس رفت. او در حالی که خود تراکتور را می‌راند به همراه تعدادی از خانواده و اقوامش به خانه عروس رفت.

ورود با تراکتور به مراسم عروسی

«سومیت دِهولی»، در این باره گفت: «شاید به شهر نقل مکان کرده باشیم (در شهر زندگی می‌کنیم)، اما ریشه و اصل همه ما کشاورز و کشاورزی است. کشاورزان باید در اولویت قرار بگیرند. ما می‌خواهیم این پیام را ارسال کنیم که کشاورزان مورد حمایت دولتی قرار بگیرند.»

تصاویر منتشر شده از این داماد جوان که او را در حال رانندگی با تراکتور نشان یمی داد مورد توجه کاربران قرار گرفت و بصورت گسترده در هند به اشتراک گذاشته شد.

اقدام دیدنی یک داماد در مراسم عروسی

گفتنی است؛ اعتراض این داماد جوان هندوستانی به قوانین کشاورزی در حالی به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود که هفته پیش نیز اقدام یک جوان دیگر هندوستانی در تجمع اعتراضی کشاورزان پنجابی خبرساز شده بود. این جوان با پرش بر روی ماشین آبپاش پلیس به چهره‌ای خبرساز تبدیل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟