تنبیه عجیب کارمندان توسط مدیر رستوران! +فیلم
حجم ویدیو: 2.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، تنبیه عجیب و باور نکردنی کارمندان یک رستوران چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در این شیوه تنبیه عجیب، مدیر رستوران از کارمندانش خواست تا با زانو زدن روی زمین به صورت چهار دست و پا راه بروند.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است چگونگی تنبیه کارمندان را نشان می‌دهد. در این ویدئو کارمندان در حالی که روی زمین نسشته اند چهار دست و پا در حال راه رفتن دیده می‌شوند. در این ویدئو صدای مدیر این رستوران که از کارمندانش می‌خواهد تنبیه مورد نظر را به درستی انجام دهند از بلندگوی سالن به گوش می‌رسد. کارمندان نیز جملاتی را که کارفرمای آن‌ها از بلندگو اعلام می کنند تکرار می کنند.

بلایی که مدیر رستوران بر سر کارمندانش آورد

بنا به گزارش رسانه‌های چینی، مدیر این رستوران که محل آن در شهر «لیائویوان» واقع در استان "جیلین" در شمال شرقی چین است کارمندان خود را به دلیل آنکه نتوانسته بودند اهداف رستوران در زمینه جذب مشتری را محقق کنند به این شکل مورد تنبیه قرار داد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی در حالی خبرساز شد که بنا به ادعای سخنگوی این رستوران، کارمندان خاطی قبول کردند که به همین شکل مورد تنبیه قرار بگیرند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تنبیه کارمندان چینی خبرساز می‌شود. در ماه اکتبر نیز کارمندان یک شرکت در چین توسط کارفرمای خود مجبور شده بودند تا به علت کم کاری خود را بزنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟