کشف 4 فقره سرقت منزل / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان"  در تشریح این خبر گفت: هفدهم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل و دستگیری یک سارق به اسم عزیز در کلانتری 156 افسریه تشکیل شد و پس از ارجاع پرونده به دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران با دستور قضائی متهم برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی قصد داشته یک دستگاه تلویزیون را از منزلی سرقت کند با توجه به صدا درآمدن آژیر غافلگیر و قصد فرار را از روی دیوار را داشته که موفق به فرار نشده و توسط اهالی دستگیر شده است.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی عنوان کرد: با وصول پرونده به پایگاه ششم از متهم تحقیق که تنها به سرقت از ساختمان محل دستگیری معترف و بیان کرد، از روی دیوار وارد ساختمان شده و قصد ربودن اموال شاکی را داشته که به خاطر صدای آژیر خطر دستگیر شده است.
این مقام انتظامی افزود : کارآگاهان که موفق شده بودند ردپای عزیز را در چند سرقت اخیر کشف کنند، متهم را تحت تحقیقات تکمیلی قرار دادند و به ناچار متهم به 4 فقره سرقت دیگر در سطح حوزه معترف و بیان داشت که سرقت ها را از منازل قدیمی و به اتفاق شخصی به هویت سیروس انجام داده است و اموال را به اشخاص عبوری در محدوده خیابان امام حسین فروخته است.
سرهنگ کنجوریان با اشاره به اینکه با اعتراف عزیز به بزه انتسابی کارآگاهان شناسایی همدست وی در دستور کار قرار دارد، در پایان گفت : بادستور قضائی متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟