انهدام باند سارقان طلا و جواهرات در مانه و سملقان

به گزارش رکنا ، سرهنگ"مهدی مهران فر" گفت: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات یک شهروند و اعلام این موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ"مهدی مهران فر"، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات یک شهروند و اعلام این موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بررسی اظهارات شاکی موفق شدند، متهمان را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با شناسایی محل اختفای متهمان، هر 3 متهم در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سارقان طلا در دام پلیس کردستان

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند، یاد آور شد: در بازرسی از محل اختفای متهمان 3 عدد النگو به ارزش 500 میلیون ریال کشف و با هماهنگی مقام قضائی به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: هر 3 متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟