نگران پیامک جریمه کرونایی پلیس نباشید / جریمه های یک میلیونی بررسی می شوند

به گزارش خبرنگار گروه حوادث رکنا: با آغاز محدودیت‌های دو هفته‌ای تردد خودروها توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا که اجرای آن به عهده پلیس راهور ناجا است تردد خودروها بین استان‌ها و همچنین تردد خودروها از ساعت 9 شب تا 4 صبح در سطح شهرها ممنوع اعلام شد.

هم زمان با اجرای این طرح برخی از شهروندان مدعی شدند بدون اینکه تردد بین شهری و یا داخل شهری داشته باشند پیامک با این عنوان به دستشان رسیده است. در متن این پیامک آمده است که : مالک محترم خودرو به شماره انتظامی ..... در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و محدودیت های عبوری ایجاد شده تخلف شما در محور .... ثبت و درحال بررسی می باشد. پلیس راهور ناجا

WhatsApp Image 2020-12-01 at 10.51.01

در همین راستا سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار رکنا در پاسخ به این سؤال که با اینکه برخی از شهروندان از شهر خارج نشده اند و یا در ساعات ممنوعه ترددی در خیابان نداشته اند پیامک پلیس درخصوص جریمه کرونایی را دریافت کرده اند اینطور اظهار داشت: برای هرکدام از شهروندان که پیامک ارسال شده است تا بررسی نهایی و اینکه مشخص شود آیا از جانب صاحب خودرو تخلفی صورت گرفته است یا خیر هیچ جریمه اعمال نخواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: تاکسی های اینترنتی ،خبرنگاران ،کارمندان دولت ،کادر درمان و ..... که پلاک خودروی آنها توسط مدیران و مسئولانشان به فرمانداری و از آن طریق به پلیس اعلام شده است پس از بررسی های لازم اعمال جریمه نمی شوند.

جهانی افزود: دیگر شهروندان در صورتی که تخلفی در عبور ومرور داشته باشند طبق قانون اعمال جریمه می شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟