اعتراف ترسناک داعشی: گردن زدن برایم سرگرمی است! + عکس جلاد

به گزارش رکنا ، یک تروریست معروف انگلیسی که در خدمت گروه تروریستی داعش، ۶ سال به شرارت و اقدامات وحشیانه در سوریه مشغول بوده است در مصاحبه با روزنامه انگلیسی ساندی میرور به توضیح اعمال خونین و تنفرآمیز خود پرداخت.

اصیل مثنا (Aseel Muthana) که به «شاگرد مرگ» معروف است در مصاحبه خود از به صلیب کشیدن مردم بی گناه، گردن زدن آن‌ها و آویزان کردن اجساد از پست بام‌ها گفت. او در اظهاراتش اعتراف کرده است آنقدر خون دیده است که اعدام‌های داعش و قطع عضو قربانیان بی گناه صرفا برای او نوعی سرگرمی محسوب می‌شد.

او در یک سلول بی نهایت سرد و تاریک در شمال شرقی سوریه زندانی است، اما خنده‌های عجیب او تعجب هر مخاطبی را بر می‌انگیزد.

اصیل ۲۴ ساله و برادرش ناصر از نخستین اعضای گروه تروریستی داعش بوده اند که جنایات بی اندازه‌ای را مرتکب شده اند. آن‌ها بعد‌ها به سرکردگان داعش تبدیل شده و در رسانه‌های اجتماعی به جذب و استخدام نیرو‌ها از کشور‌های خارجی روی آوردند.

یک منبع امنیتی سوریه در اظهارات خود از آن‌ها با عنوان «آهن ربا‌های تروریستی » نام برده است، زیرا شمار زیادی از انگلیسی‌ها را به این گروه تروریستی جذب کرد.

این تروریست مدعی است فعالیت هایش در راه خدا بوده و در صورت آزادی باز هم به اقدامات وحشیانه خود ادامه خواهد داد.

اصیل در بخش دیگری از اظهاراتش که همراه با خنده و چشمانی که سرشار از تاثیر جنایات چند ساله بود، به هلاکت برادرش ناصر توسط هواپیما‌های بدون سرنشین اشاره کرد و گفت: او ۲۱ سال داشت و نامش در فهرست پنتاگون قرار داشت.

او مخفیانه با یک عروس داعشی ازدواج کرد و یک پسر دارد. او گفته است می‌خواهد بار دیگر در کنار خانواده اش باشد و اجازه ورود به انگلیس را حق خود می‌داند.

طبق گفته اصیل، ابتدا ناصر در سال ۲۰۱۳ به سوریه رفت و سپس او با پس انداز ۳۰۰ پوندی خود راهی سوریه شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 634240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟