ماجراجویی‌ پسر جوان دردسر ساز شد / در جهرم فاش شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "حشمت سلیمانی" گفت: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا جهرم و ارائه مرجوعه قضایی، مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه اینستاگرام و درج تصاویر وی در آن، از آشنایان و دوستانش درخواست شارژ کرده است که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس‌ فتا آن شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان جهرم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سرهنگ "سلیمانی" تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجهه شدن با مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشود و هدف خود را ماجراجویی و کنجکاوی عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا استان فارس، تصریح کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) یا با شماره 07121827805 با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟