دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در خمینی شهر

به گزارش رکنا ، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ یک میلیارد ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، پلیس فتای خمینی شهرعامل برداشت غیر مجاز از حساب را شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده ،متهم مذکور در یکی از استان های همجوار شناسائی و حسب دستور مقام قضائی نست به دستگیر وی اقدام شد.

این مقام انتظامی گفت:با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز های عبور ، طی چندین مرحله مبلغ یک میلیارد ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟