عکس تشییع پیکر چنگیز جلیلوند / این بدرقه حق چنگیز جلیلوند نبود

به گزارش رکنا ، پیکر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند در حالی با حضور جمع محدودی از دوبلورها و هنرمندان سینما تشییع شد که علی‌همت مومیوند معتقد است چنین بدرقه خلوتی حق این هنرمند نبود.

علی همت مومیوند از گویندگان و دوبلورهای مطرح سینما و تلویزیون با اشاره به تشییع پیکر زنده یاد چنگیز جلیلوند که امروز چهارشنبه پنجم آذرماه در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد بیان کرد: این آیین به محدودیت‌های بالا و با حداقل افراد برگزار شد چون خانواده وی هم خواسته بودند به دلیل کرونا جمعیت زیادی در مراسم نباشد.

وی ادامه داد: خود من هم روز گذشته با خیلی از بزرگان دوبله صحبت می‌کردم و علاقه داشتند به این آیین بیایند اما درخواست کردم که در خانه بمانند.

مومیوند با اشاره به حضور برخی از چهره‌ها در این مراسم عنوان کرد: مجتبی نقی ای مدیر امور دوبلاژ سیما، شهروز ملک ارایی، جواد پزشکیان از جمله حاضران در مراسم بودند. منوچهر شاهسواری و همچنین حامد بهداد، سروش صحت و چند تن دیگر از سینماگران نیز در این مراسم حضور داشتند.

همت مومیوند درباره مراسم تشییع این دوبلور مطرح سینما و تلویزیون که در شرایط کرونا در شرایطی محدود برگزار شد، گفت: بالاخره هر آغازی پایانی دارد و هر تولدی به مرگ ختم می‌شود مرگ حق است اما حق چنگیز جلیلوند این نبود که اینگونه تشییع شود.

وی ادامه داد: جلیلوند دوبلور و گوینده‌ای بسیار برجسته بود، لعنت به این ویروس منحوس که یکی از ارکان اصلی دوبله را از ما گرفت و اینگونه ضربه وارد کرد.

مومیوند در پایان اظهار کرد: متاسفانه چاره‌ای نیست و باید تحمل کرد افراد در این شرایط خیلی غریبانه می‌میرند. مردم باید در این شرایط بسیار مراقبت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تشییع پیکر چنگیز جلیلوند کارگردان سینما بهشت زهرا

عکس خاکسپاری چنگیز جلیلوند در قطعه هنرمندان

تشییع پیکر چنگیز جلیلوند

کدخبر: 632108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟