انتظامات پاساژ‌ها حق بازجویی و دستگیری ندارند

به گزارش رکنا ،  سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد ۳۹ پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران گفت: هیچ رده‌ای به جز پلیس در صورت مشاهده جرایم مشهود حق بازجویی و دستگیری ندارد و اگر اتفاقی در پاساژ می‌افتد بایستی انتظامات پاساژ به کلانتری محل اطلاع دهد تا پلیس به سرعت در آن مرکز تجاری یا پاساژ حضور پیدا کند.


در طرح رعد ۳۹، ۷۱۳ سارق مالخر شناسایی و دستگیر شدند

سردار حسین رحیمی در مصاحبه با خبرنگار ما با بیان این که تمام کلانتری‌ها در ۴۸ ساعت گذشته با انجام اقدامات پلیسی و همچنین گرفتن ۲۳۶ حکم قضایی طرح رعد ۳۹ را به بهترین صورت اجرا کردند، افزود: از ۷۱۳ سارق و مالخر ۲۷۰۰ قلم اموال مسروقه مردم کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این مرحله از رعد ۳۹، صد و ۱۲ دستگاه خودرو و ۶۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت افزود: به جز پلیس هیچ دستگاهی حق اظهارنظر در خصوص جریمه خودرو‌ها در این روز‌های کرونایی را ندارد، زیرا پلیس جریمه صادر می‌کند و در شب اول این محدودیت کرونایی فقط پلیس تذکر داد.
سردار رحیمی با اشاره به این که همکاری اصناف و پلیس در این چند شب بسیار خوب بوده است، گفت: ۹۵ درصد اصناف قوانین و مقررات و محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند.
وی همچنین در خصوص کاهش تردد‌ها در پایتخت افزود: در شب‌ها بالغ بر ۷۶ درصد و در روز‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش تردد را شاهدیم.
سردار رحیمی گفت: اگر در این شب‌ها رانندگان مجبور به خروج از منزل می‌شوند حتماً باید به فرمانداری مراجعه کنند و توضیحات لازم را در خصوص خروج اضطراری خود عنوان کنند و با دریافت نامه به مراکز ده گانه اعتراضات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند تا نسبت به کاهش جریمه اقدام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟