پشت پرده فیلم جنجالی فروش استخوان در آبادان / فروشنده کیست؟! + ویدئو
حجم ویدیو: 6.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان باعرضه کننده استخوان به صورت غیربهداشتی در یکی از مناطق این شهرستان برخورد قانونی قرار شود.

به گزارش رکنا ،  سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در واکنش به پخش فیلمی در فضای مجازی با موضوع فروش استخوان با وانت دریکی از مناطق آبادان اظهار داشت چندوقتی است که آبادان به واسطه اتفاقاتی که در آن رخ میدهد روی آنتن رسانهای دنیاست میدهد وی گفت  فروشنده استخوان در حال شناسایی و معرفی به دستگاه قضایی است‌.

وی سلامت امنیت غذایی مردم را خط قرمز مسوولان محلی دانست و افزود: از دامپزشکی خواسته شده هرچه سریعتر نسبت به شناسایی و معرفی این فرد به دادستانی اقدام کند.

موسوی گفت:در بررسی اولیه مشخص شد که این فرد استخوان ها را از قبل از اعمال محدودیت کرونایی از اهواز تهیه و به آبادان منتقل کرده است.

گفته میشود این فرد که باخودروی نیسان اقدام به فروش استخوان میکند دارای سابقه فروش گوشتهای غیر بهداشتی وغیرمجاز همچون گوشت گرازاست و دارای محکومیت  یک سال زندان در پرونده اش دیده می شود.

دادستان آبادان نیزاظهار داشته که پرونده ای در این خصوص در دادسرا تشکیل و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پخش فیلمی با عنوان مردم آبادان به خرید استخوان روی آوردند در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 631367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟