دستگیری دزد طالقان / اعتراف به 10 فقره سرقت

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از دستگیری سارق سابقه دار منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در شهرستان طالقان خبر داد.

سرهنگ سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت منزل به کلانتری ۱۱ مرکزی، بررسی موضوع دردستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی تجهیزات و ابزار ساختمانی سرقتی کشف کردند.

سرهنگ بذرگری گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر ۱۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان طالقان و شهرک هیو ساوجبلاغ اعتراف کرد و اذعان داشت که اموال سرقتی را با کوله پشتی و با کرایه خودرو‌های عبوری به شهرستان ساوجبلاغ منتقل کرده و به یک نفر مالخر فروخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش ماموران، مال خر یادشده در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر و به همراه متهم ردیف اول به پلیس آگاهی شهرستان طالقان منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟