صبح بارانی و پرحادثه اصفهان با واژگونی 8  خودرو در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به حادثه واژگونی کامیون که صبح امروز (یکشنبه_۲ آذرماه) در بزگراه شهید دستجردی، محدوده سپاهان شهر اتفاق افتاد، علت واژگونی و تصادف را عدم توانایی راننده در کنترل وسلیه نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در معابر لغزنده اعلام کرد.

وی اعلام کرد: به دنبال بارندگی صبح امروز در اصفهان، نزدیک به ۸ دستگاه خودرو، از جمله چند کامیون، یکی دو مورد اتوبوس و وانت نیسان واژگون شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رپیس پلیس راهور استان تنها دلیل این واژگونی ها را لغزندگی معبر به دلیل بارندگی اعلام کرد و افزود: متاسفانه این حوادث به بی تجربگی برخی رانندگان برمی گردد، وقتی راننده ای نداند رانندگی در معبر خشک و لغزنده متفاوت است نتیجه آن واژگونی های امروز می شود.

سرهنگ محمدی با تاکید براینکه رانندگی در شرایط لغزنده در معابر بارانی با رانندگی در معابر خشک بسیار متفاوت است، از رانندگان خواست حتما باید نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند تا باعث بروز حادثه و به خطر افتادن جان خود و سایر شهروندان نشوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟