توقیف بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به کشور‌های حوزه خلیج فارس

به گزارش رکنا ، علی صالحی گفت: با دستور قضایی، سربازان گمنام امام زمان «عج» پس از شناسایی یک باند قاچاق سازمان یافته دام در منطقه "رمچاه" این جزیره، برای توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق اقدام کردند.
وی با بیان اینکه اعضای این باند مبادرت به نگهداری دام‌های زنده به منظور قاچاق می‌کردند، یادآور شد: این احشام به صورت غیر مجاز در محل دپو، نگهداری و به منظور خروج غیر قانونی از کشور با شناور‌ها، بارگیری و به کشور‌های حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌شد.
صالحی همچنین با اشاره به اینکه در این عملیات مأموران مرزبانی و نیروی انتظامی نیز مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب قشم در محل، بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشور‌های حوزه خلیج فارس، شامل یک هزار و ۲۴۶ رأس دام از نوع گوسفند و بز کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارت جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام بموقع دستگاه قضایی استان هرمزگان و عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان «عج» به همراه مأموران مرزبانی، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج، قاچاقچیان در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرز‌های کشور و خسارت ناشی از آن جلوگیری شد.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست محترم قوه قضائیه نیز همواره بر آن تأکید دارد، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟