اتفاقی عجیب در مراسم درگذشت قاضی آبادانی با وجود کرونا

به گزارش رکنا ، چند مرد مسلح با اسلحه کلاشینکف که در نخلستان های اطراف تیراندازی می کردند دستگیرشدند.
برگزاری مراسم تشییع و ترحیم در روزهای کابوس‌وار کرونایی با وجود تذکر مسوولان امر شرایط را برای کنترل این بیماری در شهرستان آبادان دشوار کرده است.
این روزها که آمار مبتلایان به کرونا در آبادان روز به روز بیشتر می‌شود انتظار بر این است مردم بیش از پیش نکات بهداشتی را رعایت و از تجمع در مراسم عزا و عروسی خودداری کنند.

مراسم فاتحه خوانی یک قاضی در آبادان در روزهای کرونایی 

مراسم تشییع و ترحیم یکی از قضات سرشناس خوزستانی درحالی  عصر روز گذشته درآبادان برگزار شد که این شهرستان جزو شهرهای قرمز از نظر کرونامیباشدکه این مراسم انتقادهای زیادی به آن وارد شده است شنیده ها از این حکایت دارد که بستگان این قاضی معروف برای برگزاری باشکوه این مراسم و ازدحام جمعیت در فضایی مجازی فراخوان منتشر کرده بودند.

ویدیوی کوتاهی از این مراسم در منطقه سلیچ شرقی آبادان در فضای مجازی منتشر شده که جمعیت زیادی در حال عزاداری هستند.

برخی شمار حاضران در مراسم را به چندهزار نفر اعلام کرده‌اند که البته به نظر می‌رسد در این زمینه اغراق شده ولی به هر حال در شرایطی که این روزها بدلیل افزایش آمار کرونا فشار زیادی به کادر پزشکی وارد می‌شود انتظار می‌رود مردم ومسئولین ضمن رعایت نکات بهداشتی در مراسمات اینچنینی شرکت نکنند.

پیش از برگزاری این مراسم مسوولان نظامی وانتظامی برای جلوگیری از برگزاری مراسم وهمچنین جلوگیری از تیراندازی ها که یک رسم در خوزستان است تلاش فرآوانی کردند.

برخی ریش سفیدان در مراسم بارها عنوان کردند متوفی راضی به این تجمع در شرایط کنونی نیست ولی به هر حال مراسم برگزار شد. البته طبق گفته یکی از اهالی ماسک‌هایی زیادی نیز بین مردم توزیع شده بود.

گفتنی است دراین مراسم چندفرد که درنخلستانهای اطراف منطقه سلیچ شرقی باسلاح کلاشینکف بصورت محدود اقدام به تیراندازی کرده بودند دستگیر وسلاحهای آنها نیز کشف وضبط شد.

امیدواریم مردم همکاری بیشتری درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند تا روند روبه رشد آمار مبتلایان استان خوزستان متوقف شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 629284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟