مسئول اورژانس پلدشت بر اثر کرونا درگذشت + عکس

حجت ولی‌نژاد" مسوول فوریت‌های پزشکی پلدشت به عنوان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان در راه دفاع از سلامت مردم و انتقال بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش رکنا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدشت روز پنجشنبه با تایید این خبر افزود: رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم و افزایش شیوع بیماری کرونا، موجب شهادت این خادم عرصه سلامت شد.

دکتر مهدی شاهی همچنین با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت این شهید مدافع سلامت جامعه آورده است: خبر درگذشت مدافع سلامت شهرستان پلدشت، مسوول خوش قلب و فداکار فوریت پزشکی شهرستان مرحوم «حجت ولی نژاد» که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با این ویروس به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به خیل عظیم مدافعان سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی من و سایر همکاران حوزه سلامت شد؛ بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند، بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

رییس اورژانس پلدشت شهید مبارزه با کرونا شد

در ادامه این بیانیه آمده است: گلایه من به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت از کسانی است که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، بدون توجه به فاصله گذاری های اجتماعی و بدون ماسک در خیابان ها و در مجالس حضور پیدا می کنند و این یعنی خودخواهی، که تاوان این بی احتیاطی ها و این خودخواهی ها را باید عزیزان این افراد و در نهایت همه مردم شهرستان و کادر بهداشت و درمان بدهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدشت اظهار امیدواری کرده است که با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، فرمانداران منطقه، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در پیامی جداگانه شهادت اولین مدافع سلامت شهرستان پلدشت را تسلیت گفتند.

پلدشت یکی از شهرهای سمالی استان آذربایجان غربی بوده که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟