دستگیری جاعلان اسناد ملکی در تهران و کرج

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" ، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند جعل و کلاهبرداری در امر سند سازی و جعل اسناد و مدارک هویتی در شهرهای تهران و کرج، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرد.

وی گفت: تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه داشت تا این که یک فقره پرونده سرقت از کلانتری 30 اسلام آباد به این پلیس ارجاع و محرز شد متهمان دستگیر شده همان اعضای باند پرونده کلاهبرداری هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهمان تحت بازجویی های کارآگاهان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر 20 میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری با استفاده از اسناد جعلی و با شگردهای متقلبانه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اسناد و مدارکی بالغ بر 40 فقره اسناد جعلی اعم از سند ملکی، تعدادی مهر ثبت احوال، مدارک شناسایی و دسته چک جعلی کشف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با توجه به اینکه وقوع جرایم متهمان بیشتر در شهرهای تهران و کرج بوده آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟