دستگیری سارقان موتورسیکلت و خانه در میاندوآب

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سه سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو و یک سارق منزل در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت: یک نفر از این سارقان حین سرقت موتورسیکلت توسط عوامل گشت پاسگاه "شبیلو" دستگیر شد که در تحقیق‌ مقدماتی، به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت دیگر و مقادیری اقلام داخل خودرو با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

وی افزود: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی شبیلو ۲ نفر دیگر از همدستان این سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب بیان کرد: در بازجویی‌ها، متهمان به سرقت موتورسیکلت و اقلام داخل خودرو معترف و از مخفیگاه آنان چهار دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وسایل داخل خودرو نیز کشف شد.

سرهنگ شیخ‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه در روزهای گذشته یک سارق منزل نیز در این شهرستان دستگیر شد، افزود: این سارق در بازجویی‌ها به سرقت وسایل منزل از جمله طلا، وجوه نقد، لپ تاپ، گوشی موبایل و لوازم منزل به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا چهار نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: پیش از این نیز درپی وقوع یک فقره سرقت از یک منزل مسکونی مقداری طلا و وجه نقد به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان به سرقت رفته بود که یک نفر سارق حرفه‌ای و سه نفر مالخر در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شده بودند.

سارقان میلیاردی در میاندوآب به دام افتادند

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در مهرماه امسال در ۲ عملیات جداگانه ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر شدند که از آنها نیز وسایل منزل و طلا به ارزش ۵۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟