دستگیری سارقان زورگیر درکمتر از 6 ساعت در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه گفت: سارقانی که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت وجه کرده بودند در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، رمضان الهوردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت به روش زورگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل سرقت و آغاز تحقیق در این زمینه مشخص شد که فردی به هویت معلوم که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار اقدام به سرقت از یک فروشگاه کرده است.

الهوردیان اضافه کرد: این فرد به همراه دوستانش با تهدید سلاح سرد صاحب مغازه را مجبور به پرداخت وجه نقد به مبلغ ۴ میلیون ریال کرده به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: بلافاصله ماموران اقدامات پلیسی خود را آغاز و با انجام تحقیقات میدانی و با گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز، متهم و دو نفر از همدستانش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

الهوردیان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، یاد آور شد: پلیس فرصت هیچ گونه عرض اندام و قدرت نمایی را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد.

وی گفت: در صورت مشاهده هر گونه تحرکی از سوی این افراد قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست در صورت وقوع اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟