زندگی 5 هزار آقازاده ایرانی در خاک آمریکا / رازی که تلخ است

به گزارش رکنا ، محمد غرضی گفت: ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا در آمریکا زندگی می کنند.

او در گفتگویی درباره انتخابات 1400 گفت: اصولگرایان تمام حاکمیت، دولت، مجلس و قوای قضاییه را می خواهند، کما اینکه اصلاح طلبان نیز همینگونه هستند، منتهی با هم تعامل می کنند، یعنی بخش های مختلف را به هم واگذار می کنند و در یک چیزی شریک هستند: زیر زندگی و زیر معیشت برای مردم؛ یعنی آنها در این شراکت دارند و بقیه را بین هم تقسیم می کنند.

دعوای زرگری اصلاح طلبان و اصولگرایان

شما ببینید از این ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا که در امریکا هستند چگونه امتیازات را بین خودشان تقسیم کرده اند و اصلا مشخص نیست که او پسر یک اصولگرا است یا پسر یک اصلاح طلب. شما کشور را مقداری سیاسی می بینید و من بیشتر آن را اداری می دانم. آنها در بالا دعوای زرگری راه می اندازند و در زیر منافع را تقسیم می کنند.

او در ادامه اظهار کرد : دولت بعدی را هم به نوعی تعاملی تمام می کنند مثل همین دولت فعلی. این دولت اصلاح طلب است ولی تعاملی ادامه پیدا کرد. دولت قبلی هم همین طور بود، آقای احمدی نژاد با بوق و کرنا گفت که نفت را به سفره مردم می آوریم و مدیرانی که انتخاب کرد الان یا در زندان هستند یا به خارج از کشور رفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟