نشت اسیدسولفوریک در زیرزمین منزل مسکونی در اصفهان + عکس

به گزارش رکنا ،  سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از وقوع حادثه نشت گاز اسیدسولفوریک در زیرزمین یک منزل مسکونی در اصفهان خبر داد و گفت: امدادرسانی به افراد حاضر در محل این حادثه دو ساعت طول کشید.

فرهاد کاوه آهنگران  با اشاره به حادثه نشت و انتشار گاز اسیدسولفوریک در منزل مسکونی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۱۶ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه به دنبال آب‌گرفتگی در زیرزمینی منزل مسکونی و نشت گاز اسید سولفوریک از بطری حاوی این اسید در خیابان سروش اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره چهار همراه با مدیر ایستگاه و افسر کشیک در محل حادثه حضور یافتند، ابراز داشت: امدادرسانی به افراد حاضر در محل این حادثه و تخلیه زیرزمین دو ساعت و ۱۰ دقیقه به طول انجامیده است.

وی با بیان اینکه نگهداری مواد سوختنی و اسیدی قابل انتشار در فضاهای بسته ممنوع است، ادامه داد: استشمام بوی این مواد اسیدی در شرایط فعلی که با بیماری کرونا نیز درگیر هستیم برای سلامت ریه‌ها بسیار مضر است و شهروندان باید به این امر توجه داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟