رانندگی زن اسپانیایی روی ریل قطار! + فیلم
حجم ویدیو: 24.94M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24

به گزارش رکنا،یک زن اسپانیایی که حدود یک مایل با خودروی خود روی ریل راه آهن اقدام به رانندگی کرده بود توسط پلیس این کشور بازداشت شد. این زن اهل مالاگا زمانی روی ریل راه آهن متوقف شد که او بر اثر پنجر شدن سه لاستیک خودروی خود دیگر قادر به ادامه مسیر نبود.

ویدئویی که توسط دوربین‌های متعدد مداربسته در خطوط راه آهن تهیه شده است لحظه‌ای را که این زن وارد ریل راه آهن می‌شود نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که با سرعت زیادی روی ریل در حال رانندگی است از مقابل یک ایستگاه راه آهن نیز عبور می‌کند. سرانجام این زن با پنجر شدن سه تایر خودرو مجبور به متوقف کردن خودرو شد. در ویدئوی منتشر شده او در حالی که کمی پایین‌تر از یک ایستگاه قطار متوقف شده و سپس به سمت ماموران حاضر در ایستگاه حرکت می‌کند دیده می‌شود.

بلایی که مصرف نوشیدنی الکلی بر سر یک زن آورد

این اقدام این زن موجب توقف حرکت قطار‌ها به مدت ۲ ساعت در خطوط راه آهن مالاگا شد. خودروی این زن توسط دو کامیون جرثقیل دار از روی ریل خارج شد. پلیس محلی اسپانیا پس از حضور در محل توقف خودرو، اقدام به بازداشت این زن کرد. بنا به گزارش پلیس تست الکل نشان داد که این زن ۲۵ ساله تحت تاثیر مشروبات الکلی بوده است.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا این زن با اتهام به خطر انداختن امنیت ریلی و رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی روبه رو است. تحقیقات در این باره ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟