لحظه عجیب حمله میمون‌های گرسنه به غذا + فیلم
حجم ویدیو: 14.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59

به گزارش رکنا، گروهی از میمون‌های گرسنه توسط مردم محلی Lopburi تایلند فیلمبرداری شده‌اند که در این فیلم به طرز وحشتناکی به جعبه نان‌ها حمله‌ور می‌شوند. این لحظه حیرت انگیز که از چشمان توریست‌ها مخفی نماند، نشان می‌دهد که چگونه در یک لحظه تمام نا‌ن‌های پخته شده توسط ده‌ها میمون به یغما برده می‌شود.

گفتنی است که این منطقه گردشگری پس از شیوع ویروس کرونا، با ریزش چشمگیر میزان توریست مواجه شد که به تبع آن این وضعیت را برای حیوانات اهلی این منطقه به بار آورد. حیوانات در محله Lopburi تایلند همواره از طریق توریست‌ها غذای مورد نیاز خود را دریافت می‌کردند که شرایط فعلی، زندگی سختی را برای آن‌ها رقم زد. همچنین با کاهش تعداد گردشگران، آن‌ها تهاجمی‌تر شده‌اند و برای زنده ماندن غذا با انسان‌ها می‌جنگند تاجایی که به ساختمان‌ها حمله کرده و ساکنان منطقه را مجبور به ترک خانه‌های خود کرده‌اند.

برآورد می‌شود ۷۰۰۰ میمون در Lopburi زندگی می‌کنند، جایی که آن‌ها آزادانه در میان هفتاد هزار نفر از ساکنان شهر پرسه می‌زنند. حالا این حیوانات از طریق گروهی از نیکوکاران تغذیه می‌شوند، افراد معتقدی که برای این گونه جانوری به شدت دلسوزی می‌کنند و سعی دارند با میان وعده‌های ساده آن‌ها را سیر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟