مرگ کرونایی داماد 8 روز بعد از جشن عروسی / فیلم گریه های مادر
حجم ویدیو: 21.26M | مدت زمان ویدیو: 00:03:25

پرویز پرستویی بازیگر توانا و مطرح کشورمان ویدئویی تلخ و تامل برانگیز در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت؛ جوانی تازه داماد که در همین شرایط کرونایی، جشن عروسی خود را با حدود 700 نفر در روستای "اونق یلقی" برگزار کرده بود، 8 روز بعد از مراسم عروسی، کرونا جوان تازه داماد را از پا درآورد و همه رخت سیاه بر تن کردند.

داماد حمید میرزا علی که فقط 24 سال سن داشت و بارها مادر از او خواسته بود تا مراسم عروسی خود را به آینده موکول کند، تا شاید شرایط بهتر شود اما  نپذیرفت و مادری داغدار جلوی دوربین با چشمانی اشک بار می گوید پسرم را می خواهم و اگر به عقب برگردم ، هرگز برای او عروسی نخواهم گرفت.

بیوگرافی پرویز پرستویی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پرویز پرستویی (زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ در روستای چالو، همدان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است

پرویز پرستویی

فعالیت در تلویزیون

پرستویی در انتخاب مجموعه تلویزیونی گزیده کار بود. او اولین کار خود را در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد. امام علی، آوای فاخته و خاک سرخ سه کار دیده شده وی از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۹ بوده‌است. زیر تیغ در سال ۱۳۸۵ و آشپزباشی در سال ۱۳۸۸ ماندگارترین کار‌های او در تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟