به گزارش رکنا، سرهنگ معظمی در حاشیه دستگیری این متهم افزود: مدتی قبل یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که قصد خرید طلا از سایت های فروش طلا در فضای مجازی را داشته و پس از جست وجو در این فضا یک آگهی مربوط به سایت فروش طلا توجه او را جلب کرده و با توجه به شرایطی که در آن قید شده بود، با مدیر سایت ارتباط برقرار کرده است. 

وی با بیان این که شاکی پس از تماس با فروشنده طلا در این سایت، مبلغ 60 میلیون ریال به شماره حسابی که او اعلام کرده بود، واریز کرده، ادامه داد: به گفته شاکی بنا بوده پس از واریز وجه، طلاها از طرف مدیر سایت برای او ارسال شود، اما پس از واریز مبلغ دیگر امکان تماس با مدیر سایت مذکور را از دست داده و او پاسخ گوی هیچ کدام از تماس ها نبوده است. کارآگاهان پلیس فتا هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند .

وی با بیان این که این فرد یک و نیم میلیارد ریال گردش مالی داشت، افزود: در عملیاتی این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و به جرم خود مبنی بر ایجاد سایت فروش طلا و کلاهبرداری اقرار کرد. تاکنون در بررسی های پلیس مشخص شده متهم از دست کم 100تن از کاربران فضای مجازی با همین شگرد کلاهبرداری کرده و شناسایی دیگر مال باختگان و کشف دیگر جرایم این فرد در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟