به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش سرقت های خودرو و قطعات وسایل نقلیه به فوریت های پلیسی 110 طرح ویژه‌ای برای پیگیری سریع پرونده در دستور کار سرکلانتری شمال مشهد قرار گرفت.
سرهنگ «عباس صارمی ساداتی» افزود: تیم های تجسس کلانتری سپاد در این ماموریت ضربتی با پیگیری پرونده در حوزه استحفاظی خود یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ سرقتی را ردزنی کردند و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: اما راننده پراید با سرعت زیاد از صحنه متواری شد و عملیات تعقیب و گریز تا مسیر جاده مشهد - چناران ادامه یافت که در نتیجه پلیس با تیراندازی هوایی، خودروی سرقتی را متوقف و متهم را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: راننده دستگیر شده در تحقیقات اولیه همدستان خود و مالخر اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد و ماموران کلانتری سپاد در این عملیات ضربتی هشت متهم دیگرپرونده را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های متهمان سه دستگاه خودروی مسروقه و مقادیری قطعات و وسایل سرقتی کشف کردند. وی افزود: متهمان پرونده تاکنون به 60 فقره سرقت خودرو وقطعات وسایل نقلیه اعتراف کرده اند و تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟