یک کشته و ۲ مصدوم در تصادف پ‍ژو پارس با پیکان در شیراز

به گزارش رکنا، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، بیان کرد: به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۵ آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، به کمربندی پل رودکی به سمت پل امام حسن اعزام شدند.

او، تصریح کرد: یک دستگاه خودروسواری پژو پارس که در مسیر کمربندی پل رودکی در حال حرکت بود ناگهان به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با خودروی سواری پیکان که در حال تردد بود برخورد کرد و منجر به فوت راننده سواری پیکان و مصدومیت دو سرنشین خودروی سواری پیکان شد.

قانع، ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی پس از قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین هر دو خودرو و همچنین چیدن علائم ترافیکی در اطراف صحنه حادثه، با استفاده از تجهیزات نجات مشغول فضا سازی و بیرون آوردن مصدومان حادثه شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، افزود: آتش نشانان به دنبال خارج کردن سرنشینان و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، با کمک عوامل راهور خودرو را به حالت اولیه درآورده و جهت انتقال به پارکینگ راهنمایی و رانندگی در اختیار پلیس راهور منطقه قرار دادند.

او، اضافه کرد: هم اکنون علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی و تحقیق است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟