دستگیری عوامل تهیه و انتشار فیلم های توهین آمیز در فضای مجازی در کهگیلویه

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عواملین تهیه و انتشار کلیپ‌های توهین به اقوام و ایلات بزرگ بهمئی و طیبی در فضای مجازی خبر داد و گفت: شبکه‌های اجتماعی یک فضای کاملا تعاملی هستند و افراد از طریق این رسانه می‌توانند با افراد متعددی ارتباط برقرار و دوستان جدیدی پیدا کنند.
سرهنگ جهان دیماز افزود: متاسفانه افراد کاربرانی وجود دارند که با هدف آسیب رسانی، وارد شبکه‌های اجتماعی می شوند.

وی گفت: متأسفانه در چند روز گذشته در فضای مجازی (به خصوص در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و اینستاگرام) کلیپ‌هایی با مضمون توهین به ایلات بزرگ بهمئی و طیبی در این استان و استان همجوار تهیه و انتشار یافته است.

سرهنگ دیماز ادامه داد: با توجه به اینکه، انتشار این نوع کلیپ‌ها موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف مردم شده است، ضمن هماهنگی با مراجع محترم قضایی تعداد زیادی از این افراد شناسایی و تعداد دیگری هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تهیه و انتشار اینگونه فیلم و کلیپ‌ها جرم بوده، لذا به جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود نباید با تحریک افراد، مرتکب چنین جرائمی شوند و به خانواده‌ها توصیه می شود مراقب فرزندان خود باشند.

سرهنگ جهان دیماز از شهروندان خواست ضمن بردباری و سعه صدر، این اطمینان خاطر را داشته باشند که پلیس فتا به صورت شبانه روز فضای مجازی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد و با فرد یا گروهی که قصد اهانت به اقوام یا طوایف را در فضای مجازی و حقیقی داشته باشد، با قاطعیت با آن‌ها برخورد می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟