کشف زمین‌خواری میلیاردی در مریوان/ 2 نفر دستگیر شدند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از 10 هزار و 105 متر مربع از اراضی ملی از رفع تصرف و 2 زمین‌خوار طی یک عملیات پلیسی در مریوان دستگیر شدند.

سردار علی آزادی  اظهار کرد: بیش از 10 هزار و 105 متر مربع از اراضی ملی از رفع تصرف و 2 زمین خوار طی یک عملیات پلیسی در مریوان دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان مریوان، عاملان تصرف غیرمجاز اراضی ملی دریکی از مناطق روستاهای این شهرستان شناسایی شدند.

وی گفت: با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی و هماهنگی با مراجع قضائی و استفاده از نقشه‌های هوایی مشخص شد بیش از 10 هزار و 105 متر مربع از اراضی ملی به تصرف غیرمجاز فرد زمین خوار درآمده است.

آزادی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی اراضی مورد نظر خلع ید و تحویل سازمان منابع طبیعی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های مورد نظر را بیش از 14 میلیارد و 719 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در این عملیات 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده زمین خواری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس است و پلیس با سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟