آتش‌سوزی انبار ذغال در جاده ورامین

به گزارش رکنا، فرهاد مؤیدی فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس تلفنی توسط کارگران کارگاه ذغال با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی انبار کارگاه واقع در جاده ورامین محله عشق‌آباد، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۸۶ ، ۱۲۱ و تانکر حامل آب ایستگاه ۹ را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی ایستگاه ۲۲ را به محل آتش‌سوزی اعزام کرد.

وی گفت: یک باب انبار مسقف به متراژ ۳۰۰ مترمربع که ۵۰ متر از آن به علت نامعلومی طعمه آتش‌سوزی شده و شعله‌ور شده بود که بنا بر اعلام کارگران حاضر در محل آتش‌سوزی، تمامی کارگران حاضر در کارگاه از محل آتش‌سوزی خارج شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

فرمانده آتش‌نشانی ایستگاه ۸۶ ادامه داد: آتش‌نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق و گاز کارگاه، به وسیله یک رشته لوله آبده آتش‌نشانی اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و مانع از سرایت شعله‌ها به دیگر نقاط انبار شدند.

مؤیدی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از مهار کامل شعله‌های آتش و تخلیه دود توسط فن مکانیکی اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کرده و پس از ارائه موارد ایمنی به مالک کارگاه و کارگران محل حادثه را ترک کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟