آژیر هشدار کرونا در اندیمشک به صدا در آمد

به گزارش رکنا ،رییس مرکز بهداشت اندیمشک روز شنبه گفت:در راستای مصوبات ستاد کرونا اندیمشک ، خودروهای امدادی شهرستان در چند نوبت در سطح شهر ضمن اعلام خطر و تبعات بیماری کرونا ، هشدارهای لازم را به شهروندان گوشزد کردند.

فریدون کاظمی اظهار داشت:تجمع و افزایش دورهمی های خانوادگی سبب انتشار بیشتر بیماری شده است و شهروندان باید با دقت بیشتری دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: با افزایش تعداد موارد مثبت و بستری بیماران کرونا در شهرستان و مصوبه ستاد کرونا، با همکاری ادارات واحدهای امدادی ، آژیر قرمز این بیماری در خیابان های شهر اندیمشک به صدا در آمد.

کاظمی افزود: مسافرت ها و بی توجهی برخی از شهروندان به پروتکل های بهداشتی باعث تشدید وضعیت اضطراری بیماری کرونا در شهرستان شده است.

وی افزود:در صورت ادامه این روند و حضور در مهمانی‌ها و دورهمی شرایط در روزهای پیش رو سخت تر خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت اندیمشک در ادامه با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان و تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان افزود: تقارن بیماری آنفلوآنزا و بیماری کرونا در فصل سرما شرایط بحرانی و حساسی موجب شده است.

وی از مردم خواست اهتمام ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک در بیرون از منزل و رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت و درمان ، تاکنون ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۷ هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز کرونا و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟