سارق مسلح تحت تعقیب در میرجاوه به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسن سرگزی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان و وقوع سرقت‌های مشابه در سطح شهرستان‌های همجوار موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

او افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیقات تخصصی خود دریافتند که عاملان این سرقت‌ها از شهرستان‌های مجاور وارد این شهرستان شده و اقدام به سرقت می‌کنند.

دستگیری سارق حرفه ای میرجاوه

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه تصریح کرد: مأموران در پی فعال نمودن ایست و بازرسی مقطعی در ورودی و خروجی و نقاط حساس شهرستان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و قصد توقیف آن را داشتند که خودرو بدون توجه به ایست مأموران از محل متواری شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: سرانجام ماموران این یگان در قالب اکیپ‌های مجهز از پلیس اطلاعات و مواد مخدر و پلیس آگاهی با رعایت کلیه جوانب موفق به دستگیری راننده خودرو شده و در بازرسی خودروی توقیفی تعداد ۲ قبضه سلاح کلاش با یک خشاب و ۱۲ تیر جنگی و ۲ قبضه کلت کمری با مهمات مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ سرگزی بیان داشت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی چیزی برای کتمان نداشت به فعالیت بزهکارانه خود معترف شد و در ادامه تحقیقات به ۵۳ فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان و شهرستان‌های خاش و سراوان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟