گرفتار شدن عجیب مسافر بین حفاظ سکو و واگن مترو + فیلم
حجم ویدیو: 1.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا، مسافر چینی که به طرزی عجیب میان حفاظ شیشه‌ای ایستگاه مترو و واگن قطار گرفتار شد بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. این مسافر بدون آنکه در این حادثه دچار آسیب شود جان سالم بدر برد. بسیاری از مسافران حاضر در ایستگاه با چشمانی وحشت زده شاهد این صحنه وحشتناک بودند.

در کلیپ کوتاهی که منتشر شده است صحنه نفسگیری را که این مسافر در هنگام ورود قطار میان واگن‌ها و حفاظ شیشه‌ای گرفتار شده نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که خود را به شیشه تکیه داده و تلاش می‌کند تا مانع برخورد قطار به خود شود دیده می شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق هنگامی رخ داد که این مرد تلاش کرد تا از میان درب‌های باز قطار خود را به داخل واگن برساند.

بلافاصله یکی از ماموران حاضر در ایستگاه قطار که متوجه این حادثه شده بود توانست با فشار دادن دکمه توقف اضطراری روی سکو، قطار را متوقف کند. پس از آنکه اپراتور هر دو درب قطار را باز کرد این مرد توسط پرسنل و مسافران به داخل واگن منتقل شد. بر طبق این گزارش حدود ۳ دقیقه بعد و پس از نجات این مسافر، فعالیت قطار‌ها در این خط مترو از سر گرفته شد.

گفتنی است؛ این اتفاق در ساعات اولیه روز دوشنبه در یکی از ایستگاه‌های متروی شهر شانگهای رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟