بستری 70 بیمار جدید کرونایی در اردبیل

به گزارش رکنا، شهرام حبیب‌زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

او افزود: در حال حاضر تعداد ۳۵۱ بیمار در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند که نسبت به دیروز افزایش یافته و از این تعداد ۵۹ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

6 مورد فوتی ناشی از کرونا در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان جان خود را از دست داده اند بیان کرد: ۴۵ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند و بدین ترتیب شمار کل بهبودیافتگان کرونایی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، به ۷ هزار و ۸۳۶ نفر رسید.

حبیب زاده ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر همچنان قرمز بوده و شهرستان پارس‌آباد در وضعیت هشدار قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

او گفت: با توجه به افزایش شمار بستری‌ها طی روز‌های اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟